Ecomax

Wysyłka i odbiór towaru

Czas realizacji zamówienia:

  1. Na łączny czas dostarczenia zamówionego towaru składa się: czas realizacji zamówienia u Sprzedawcy oraz czas niezbędny do dostarczenia towaru przesyłką kurierską lub przesyłką paletową.
  2. Jeżeli towar znajduje się w magazynie Sprzedawcy, czas przygotowania zamówienia do wysyłki wynosi jeden dzień roboczy od momentu, gdy zlecenie otrzymuje status „Otrzymano potwierdzenie zamówienia”.
  3. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku:
  • braku towaru w lokalnym magazynie w chwili składania zamówienia i konieczność sprowadzenia go,
  • konieczności dokonania kompletacji sprzętu, np. kompletacja zestawu,
  • zaistnienia okoliczności wcześniejszej rezerwacji danego towaru przez innego Nabywcę (błędy systemu komputerowego nie stanowią podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych od Sprzedawcy),
  • w przypadku, gdy zamówienie otrzymało status „Otrzymano potwierdzenia zamówienia” po godzinie 12-ej, zlecenie będzie oddane do realizacji w następnym dniu roboczym,
  • Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia po 7 dniach w przypadku braku możliwości skontaktowania się z Nabywcą celem potwierdzenia zamówienia,
  •  w przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie dostępny na rynku, pracownik skontaktuje się z Nabywcą (telefon, e-mail) w celu ewentualnej zamiany zamówionego towaru na inny, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego terminu jego realizacji.

Forma realizacji i czas dostarczenia przesyłki:

  1. Zamówiony przez Nabywcę towar dostarczany jest pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz dla zamówień pełnopaletowych firmą Raben lub Rohlig Suus . Możliwy jest także odbiór osobisty w magazynie po uprzednim umówieniu terminu odbioru.
  2. Towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
  3. Do okresu dostawy nie wlicza się dni wolnych od pracy u Sprzedawcy (soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy), jak również dni, w których firma kurierska lub poczta nie świadczy usług przewozowych.
  4. Orientacyjny czas dostarczenia przesyłki w przypadku wysyłki pocztą (paczka priorytetowa) około 48 godzin.
  5. Czas dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej na paczki i palety wynosi zazwyczaj 24 godziny od momentu nadania przesyłki.
  6. Towar wysyłany jest na adres podany przez Nabywcę podczas rejestracji w formularzu danych osobowych.
  7. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie wynikające z błędów i zaniedbań przewoźnika - firmy kurierskiej lub poczty. Do prawidłowego odbioru przesyłki wymagana jest obecność pod adresem wskazanym jako miejsce dostawy osoby składającej zamówienie, bądź osoby do tego upoważnionej działającej w jej imieniu. Na żądanie dostawcy przesyłki, osoba odbierająca winna okazać ważny dokument tożsamości.
  8. W przypadku wyboru dostawy przez firmę kurierską istnieje możliwość śledzenia przesyłki po jej wysłaniu i kontrolowania procesu przebiegu na stronie internetowej firmy kurierskiej. Będzie to możliwe po zalogowaniu się na stronie firmy i podaniu numeru listu przewozowego (przesyłki). Numer listu przewozowego oraz informacje o wysłaniu towaru Nabywca otrzymuje w dniu wysłania towaru (dot. tylko firmy kurierskiej).
  9. W przypadku stwierdzenia przez Nabywcę widocznych przy odbiorze uszkodzeń mechanicznych zakupionego towaru (przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna), Nabywca/Nabywcy. zobowiązany jest do wypełnienia w obecności kuriera protokołu szkody i uprawniony jest do odmowy przyjęcia towaru. Brak adnotacji w liście przewozowym co do stanu przesyłki oznacza, że dostarczony i wydany przez kuriera towar jest zgodny z zamówieniem, był kompletny i nie uszkodzony w chwili jego wydania

Menu

Panel klienta

Kontakt

ECOMAX
ul. M. Jackowskiego 4
89-100 Nakło nad Notecią

Biuro
tel.: (52) 561 04 09
tel.: (52) 386 38 31
fax.: (52) 385 21 46

Informacja techniczna
kom.: 888 44 44 19
kom.: 604 49 18 33